Kringen

Bijbelgesprekskring

Ongeveer één keer in de maand is er in ’t Wingerds hof (aanvang 19.30 uur) een bijbelgesprekskring onder leiding van de predikant. Het is belangrijk om in een ongedwongen sfeer samen te luisteren naar het Woord van God en met elkaar van gedachten te wisselen. Jongeren en ouderen zijn van harte welkom! Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de scriba.

Bijbelstudiekring

De bijbelstudiekring komt één keer in de 2 weken samen om in huiselijke kring de Bijbel te bestuderen. In de loop van de jaren is de kring uitgegroeid tot een ontmoetingsplek waar elk gemeentelid welkom is.
Op de kring staat de bijbel als het Woord van God centraal. We proberen met elkaar te ontdekken wat de Heere God ons heden ten dage wil zeggen. Daarnaast zingen we psalmen en geestelijke liederen en natuurlijk bidden we met elkaar. De liederen zingen we uit de bundel ‘Op toonhoogte’.
De kring komt op woensdagavond samen en begint om 20.00 uur (inloop 19.45 uur).
Voor meer informatie of vragen kan men contact opnemen met een van de kringleiders;
Arja Kraaijeveld, tel. 0184 – 410868
Sonja de Jong, tel. 0184 – 417310
Hanneke Stolk, tel. 0184 – 422400

Bezinning Heilig Avondmaal

In de week voordat in de gemeente het Heilig Avondmaal wordt gevierd, is er een bezinningsuur. Het is een open kring en ieder is welkom om na te denken over het Heilig Avondmaal. Een van de kerkenraadsleden leidt de kring. De datum wordt vooraf via de kerkbode bekendgemaakt. Het bezinningsuur is van 20.00 tot ongeveer 21.00 uur.

Jonge stellen en vrijgezellen kring

Jonge stellen en vrijgezellen organiseren met en voor elkaar een aantal Bijbelstudie avonden per jaar. Dit jaar houden ze preekbesprekingen over de preek van de zondagochtend voorafgaand aan de avond die gepland staat. Wees welkom!

Bel of app voor vragen:
Mathilde, tel. 06-29291944