Kerkbode 16 augustus 2024

Zondag 18 augustus 2024

9.30 uur: ds. D.C.G. van der Kraan (Gouda)

18.30 uur: prop. L.M. Jongejan (Waarder)

Collecten: 1. Diaconie (Namibië – Trauma Healing Network) 2. Kerkbeheer

Oppas: Mathilde van Os, Marit de Groot en Willemijn Kuiper

Zondag 25 augustus 2024

9.30 uur: ds. J. ter Maten (Kesteren)

14.30 uur: prop. R.P. Hoogenboom (Woerden, openluchtdienst)

Collecten: 1. Diaconie (Papoea – MAF) 2. Kerkbeheer 3. Extra kerkbeheer

Oppas: Mathilde van Os en Marjoke de Groot

Omzien naar elkaar: Wellicht mooi om hen te bezoeken of te begroeten in deze vakantie periode: Mevr. P. de Kluiver-Smits, kamer 111, mevr. J. Boer-Korevaar, kamer 113, mevr. A. van der Heijden-Tukker, kamer 108 in Graafzicht, Burg. Dekkingstraat 1, 2971 AC te Bleskensgraaf. Dhr. Klaas Weiland in Crabbehof, Cypres kamer 232, Groen van Prinstererweg 38, 3317 SP te Dordrecht. Mevr. M. Koorevaar-Korporaal in De Lange Wei, app.93, Rembrandthof 85, 3372 XV te Hardinxveld-Giessendam. Mevr. M. van den Berg-Heijkoop in Salem, Vlietlaan 2, 2986 AZ te Ridderkerk. Jaco de Bondt, Buitendams 326 L, 3371 BS Hardinxveld-Giessendam. Mevr. M. Brandwijk-Bouman, Waerthove, woongroep Giessen, afd. forelsteeg 1, Kerkbuurt 210, 3361 BM Sliedrecht. Dhr. A. Leeuwis, Amandelhof 11, 2971 CB Bleskensgraaf.

Doopdienst: In de ochtenddienst van D.V. 18 augustus zal de doop worden bediend aan Jozua Adriaan Abraham Bakker. De vorige keer kon de doopdienst van Jozua helaas niet doorgaan omdat beide doopouders met griep op bed lagen. We bidden het gezin Bakker een gezegende dienst toe.

Tentdienst: De avonddienst van zondag 25 augustus is verplaatst naar de middag om 14.30 uur. Deze dienst wordt gehouden door prop. R.P. Hoogenboom, en zal in de tent op het voetbalveld achter ’t Wingerds hof plaats vinden. De thema van de dienst is “Zoeken naar zin onder de zon”. Ieder van harte uitgenodigd, en schroom niet om uw buren of bekenden mee te nemen.
   Vrouwenavond
: Het is bijna zover… a.s. dinsdagavond is het tijd voor Vrouwenavond Wijngaarden! Ontvangst vanaf 19:15 uur. Vergeten op te geven? Geen probleem, uiteraard ook van harte welkom! We kijken uit naar een gezellige en inspirerende avond! Hartelijke groet, Ina, Hester, Mathilde en Jannie.

20-08: Vrouwenavond: 19.30 uur (tent achter ’t Wingerds hof)

Ten slotte: We zitten nu in de laatste weken van de vakantie. Zoals ieder jaar staat in de laatste week van de schoolvakantie de tent op het voetbalveld. Vele activiteiten worden er dagelijks georganiseerd door vele vrijwilligers. We mogen dankbaar zijn dat er in zo’n klein dorp zoveel georganiseerd wordt voorjong en oud. Hier zien we ook ieder jaar de saamhorigheid in ons dorp. Iets waar we ook hartelijk voor mogen danken dat dit nog in vrijheid kan…Ik dank mijn God altijd voor u, vanwege de genade van God die u gegeven is in Christus Jezus (1 Korinthe 1:4).

Hartelijke groet,

De kerkenraad