Kerkbode 25 oktober 2024

Zondag 27 oktober 2024

9.30 uur: ds. F. Hoek (Schoonhoven)

18.30 uur: prop. M. Slingerland (Gouda)

Voorzang: v.m. Ps. 1:1 n.m Ps. 19:1

Collecten: 1. Diaconie (Jeugdraad-VBC) 2. Kerkbeheer (preekbeurtvergoeding gastpredikanten)

Oppas: Jannet v/d Berg, Marit de Groot en David Stolk

Omzien naar elkaar: Bid de komende week voor de huwelijken in ons dorp, of degenen die huwelijksplannen hebben. Ook voor degenen die graag een huwelijk zouden willen, maar waarbij het nog niet zover is gekomen.

Tweede rondgang vrijwillige bijdrage: In de week van 28 okt. t/m 2 nov. worden de brieven voor de vrijwillige bijdrage weer bij u bezorgd per post of via de mail.

VBC: Hebben jullie de uitnodiging voor de Vakantie Bijbel-Club al in de brievenbus          gevonden? Alle kinderen van basisschoolleeftijd zijn van harte welkom op dinsdag 29 oktober en woensdag 30 oktober in ’t Wingerds hof! Kom gezellig samen met je vriendje, vriendinnetje, neefje of nichtje. Wij hebben er veel zin in en kijken ernaar uit, om er samen  een leuke tijd van te maken!

Verjaringsfonds: De opbrengst van het 3e kwartaal bedraagt: juli € 204,50, aug. en sept. € 503,-. Hartelijk dank voor uw en jouw bijdrage.

25/10-28/10: JV-weekend

26/10: De Kroon

28/10: Vrouwenvereniging

29/10: Vakantiebijbelclub

30/10: Vakantiebijbelclub

Bijbelstudiekring

31/10: Immanuel

Ten slotte: Jezus was geen hulpeloos slachtoffer van het lot. Hij was geen meelijwekkende martelaar… De dood van Jezus was een noodzakelijk onderdeel… van Gods voorbeschikt plan. Zijn dood aan het kruis was geen extra aanvulling van Gods kant, maar juist de vervulling van het voorbeschikt plan van de Vader voor zijn Zoon.

Een hartelijke groet,

De kerkenraad.