Kerkbode 4 oktober 2024

Zondag 6 oktober 2024

9.30 uur: ds. J. Veldhuijzen (Putten)

18.30 uur: ds. M.C. Stehouwer (Scherpenzeel)

Collecten: in beide diensten: 1. Diaconie (Sticht. Messiasbelijd. Joden) 2. Kerkbeheer (energiekosten)

Oppas: Jannie Aantjes en Elise Leeuwis

Bijbelgesprekskring: Eén keer in de maand komen wij bij elkaar, om stil te staan bij een gedeelte uit het leven van de profeet Elia. Na een beknopte inleiding gaan wij met elkaar in gesprek aan de hand van vragen. Wie nog niet eerder geweest is, is van harte welkom mee te doen. De eerste keer is D.V. woensdag 9 oktober om19.30 uur in de bovenzaal van ‘t Wingerds hof. Wij behandelen dan 1 Koningen 18:41-46.

De Vuursteen: Na een succesvol ‘de Vuursteen’ clubseizoen hebben we weer veel nieuwe ideeën en mooie Bijbelverhalen in petto voor komend seizoen! Zit je in groep 5 of 6 dan ben je van harte welkom in de Zaaier. De 1e clubavond is op dinsdagavond 8 oktober vanaf 18:30 tot 19:45 uur en zal om de week gehouden worden. Neem gerust je vriendje of vriendinnetje mee!

GZB: Ook dit jaar is het dagboek van de GZB weer te bestellen. Er ligt binnenkort een lijst in de kerk om je in te schrijven voor een exemplaar. Dit kan ook via mijne-mailadres: a.kraaijeveld1962@gmail.com. Zie uw of jouw bestelling graag tegemoet!
De zendingsbussen hebben in het 2e kwartaal van dit jaar € 1178,50 opgebracht voor het project in Colombia. Waarvoor iedereen hartelijk dank!

05-10: Instuif (spelavond)

Café “De Kroon”

07-10: Mannenvereniging

08-10: De Vuursteen

Catechese

09-10: Vrouwenbidstond

Bij de Bron

Bijbelgesprekskring

Tenslotte: We kijken terug op een geslaagde opening van het winterwerk. We willen iedereen bedanken die aanwezig was en er aan heeft bijgedragen om dit weer mogelijk te maken. Zondagavond ging de preek over 1 Korinthe 12. Vele leden, één lichaam. Want ook het lichaam bestaat niet uit één lid, maar uit vele. Mogen deze worden ook weer meegenomen worden tot bemoediging het komende winterseizoen in. Om zo tot opbouw van onze gemeente te zijn. Niet alleen, maar met elkaar. Alle ogen gericht op Christus. Hem zij alle eer!!

Een hartelijke groet,

De kerkenraad.