Zondag 3 maart 2024

10.00 uur: ds. J.C. Klein (Bleskensgraaf)

18.30 uur: ds. P. v.d. Voorde (Hardinxveld-Giessendam)

Collecten: in beide diensten: 1. Diaconie (GZB voorjaarscollecte) 2. Kerkbeheer (Energiekosten)

Oppas: Jannie Aantjes, Ellis Kuiper en Lennard de Groot

Omzien naar elkaar: Mevr. Marrie Brandwijk is afgelopen week verhuisd naar Waerthove. Haar nieuwe adres is: Verpleeghuis Waerthove, Woongroep Giessen afd. Forelsteeg kamer 1, Kerkbuurt 210, 3361 BM Sliedrecht.

Kind in de gemeente: de geplande KIG dienst van as. zondag 3 maart gaat niet door en is verplaatst naar D.V. 2 juni.

Koffie staat klaar!:Op dinsdag 5 maart nodigen wij jou en u van harte uit om samen met ons een kopje koffie te komen drinken in de hal van de kerk. Van 10:00 tot 11:00 uur staat de koffie klaar voor een gezellig samenzijn. Dit moment is speciaal bedoeld voor jongeren en ouderen die behoefte hebben aan wat gezelschap. Het is een laagdrempelige gelegenheid om samen te komen, te genieten van een kopje koffie en wellicht wat mooie gesprekken te voeren. We kijken ernaar uit om u te verwelkomen en samen een fijne tijd te beleven. Een hartelijke groet van de Evangeliecommissie!

Giftenverantwoording: Via ouderling J.C. van Os is € 20,- ontvangen voor de kerk.

03-03: koffiedrinken na de morgendienst 04-03: Vrouwenvereniging 05-03: koffie/ontmoeting: 10.00-11.00 uur in de hal van de kerk 05-03: Catechese 06-03: Vrouwenbidstond; locatie: v. Tongerenstr. 4, voorber. Arja 06-03: Collectemunten: 19.00-20.00 uur in de consistorie

Ten slotte: Om over na te denken! Trouw is een antwoord op de God van het verbond die wonderlijk trouw is.

Hartelijke groet,

De kerkenraad