Kerkbode 21 juni 2024

Zondag 23 juni 2024

9.30 uur: ds. C.H. Bijl (Papendrecht)

18.30 uur: ds. P. Vernooij (Lekkerkerk)

Collecten: 1. Diaconie (Bijbels afscheid groep 8) 2. Kerkbeheer

Oppas: Suzanne de Gier, Ellis Kuiper en David Stolk

Omzien naar elkaar: Laten we biddend omzien naar een ieder die het nodig heeft. Denk aan degene die ziek zijn, die te maken hebben met rouw, pijn of zorgen, last hebben van psychische klachten of juist eenzaam zijn of elders verzorgd worden. Niet iedereen wil met naam genoemd worden, maar laten we wel biddendom elkaar heen staan. Belijd elkaar de overtredingen en bid voor elkaar, opdat u gezond wordt. Een krachtig gebed van een rechtvaardige brengt veel tot stand (Jakobus 5:16).

Giftenverantwoording: Via M. Boot is 1 x € 10,- en 2 x € 20,- ontvangen voor de kerk.

Opening winterwerk/pompoen wedstrijd: Op zaterdag 28 september starten we het winterwerk met een pompoen wedstrijd op het schoolplein. Hierbij sluiten we aan op het jaarthema van de HGJB “Dat je groeien mag”. Een speciale jury beoordeelt wie de mooiste of grootste pompoen gekweekt heeft. Er liggen in de kerk pompoenzaadjes die iedereen mee mag nemen om thuis te zaaien. Bent u niet in de gelegenheid deze te komen halen? Neem dan contact op met Margreet Meerkerk (06-29548742). Doet u mee? En zien we u 28 september op het schoolplein en 29 september in de kerk voor de opening van het winterwerk?  Zet het alvast in uw agenda!

26-06: Kerkenraadsvergadering

28-06: Jonge stellen/vrijgezellenkring

Ten slotte: Jezus zei: “Ik ben de opstanding en het leven. Wie in Mij gelooft zal leven, ook wanneer hij sterft, en ieder die leeft en in mij gelooft zal nooit sterven”. Geloof je dat?

Hartelijke groet,

De kerkenraad